donderdag 19 mei 2011

Beddengoed






Ik zelf hou van wit beddengoed , simpel ,niet te veel tierelantijnen, geen opdrukken of prints maar gewoon strak mooie kwaliteit beddengoed !
En dat is deze collectie zeker !
Kwaliteit en prachtige tinten ! Zo mooi dat ik voor het eerst in jaren ! nu een kleur op bed heb liggen : poeder ! Het kleurt echt ook nog super bij mijn grijze Carte Colori muren !
Nu bij Tuttemerull een collectie beddengoed waar ik heel trots op ben !


Kom snel even een kijkje nemen ! En wist je al dat je ook bij ons terecht kan voor dekbedden en kussens ?





2 opmerkingen:

  1. Geweldig. Die Beatrice vind ik echt mooi. Moet je het dekbed van onderaf erin stoppen of bij die strikken.
    De rest is trouwens ook mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooohhh ZO GAAF! Ik heb al wit linnen op bed liggen (op dit moment) dus ik denk er hard over om die kussenslopen te bestellen....... even een nachtje over slapen.

    BeantwoordenVerwijderen