zondag 25 oktober 2009

Nieuwe spullen....

3 opmerkingen:

  1. LOVE it all! Simple, yet sooooo elegant! xo...deb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf allemaal! Ga zeker wanneer we helemaal ready zijn in ons nieuwe huis spulletjes bij je bestellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ilse,
    Ik moest wel lachen toen ik vandaag je reactie op mijn Blog las. Volgens mij is dat helemaal een feest der herkenning voor jou. Maar ik heb mezelf een "koopstop" opgelegd. Ga me concentreren op de kerst. Krijg 1e kerstdag 20 volwassenen en 8 kinderen voor het diner, moet dus eea voor geregeld worden. En natuurlijk wil ik dat de eettafel er dan picobello uitziet. Wie weet kom ik tegen die tijd weer eens langs in je shop. Al de verleidingen!
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen