zaterdag 3 oktober 2009

Winter-Kerst Open Huis


Op vrijdag 20 en zaterdag 21 November houden wij een Winter-Kerst Open Huis bij ons in huis te Harderwijk.
Iedereen is welkom, neem je moeder/vriendinnen/zussen/man mee en kom gezellig naar ons Winter-Kerst Open Huis .
De koffie/thee/warme chocolademelk of glühwein staan klaar.

Omdat we een beetje willen inschatten hoeveel mensen we kunnen verwachten graag even een mailtje naar ons met welke dag je denkt te komen en met hoeveel personen naar 
tuttemerull@me.com

Je krijgt van van mij het adres en de tijden toegestuurd.
We verheugen ons erop je te mogen verwelkomen, hopelijk tot dan....


8 opmerkingen:

  1. Top, meid! Ik wou dat ik er bij kon zijn, maar het is helaas iets te ver weg voor mij! Maar je houd me wel op de hoogte, hè, van alle vorderingen!

    Lieve groet, Raquel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi sweetie!

    LOVE the picture!!! Wish I could be there, but I promise to be there in spirit....xo...deb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi.
    Ik ga even kijken maar ik denk dat ik wel even jou kant op kom rijden.. vanuit Apeldoorn maar een half uurtje... even organiseren .,. maar mocht het gaan dan mail ik je wel even voor het adres.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilse, Ik ga er ook eens even over denken. Ik denk dat het voor mij een uurtje rijden is. Maar even kijken of mijn zus of vriendin mee wil. Laat het wel weten.

    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Ilse! Het duurt nog even maar voorlopig sta je in de agenda.. je hoort nog.. Vanuit Hattem is het maar een eindje hè?! Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou ook heel graag eens langskomen, maar voor ons is het jammer genoeg te ver!

    Ik plaatste zonet mijn eerste bestelling! Ik kijk er al naar uit...

    Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat lijkt me leuk. Ik kom zeker.
    groetjes Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou lekker op tijd zit niet op te letten dat het een oude blog is hihi

    BeantwoordenVerwijderen